God gave rock and roll to everyone!

Hey!

Kom hem för en 40 minuter sen från Maggan & Affe, jag o päronen var där o fikade en stund. Trevligt :) Jag blev jätteglad när de dukade fram smörgåstårta för jag har varit sugen på det sen i onsdags haha! Such luck y'know!

Hur som helst så orkar jag verkligen inte skriva om gårdagen & dagen i det här inlägget för det enda jag tänker på är KISSKISSKISSKISS. Jag är helt i min egen värld, svarar inte ens på tilltal liksom lol.. Därför lägger jag in bilder på en del av det som kommer att säljas på konserterna i Europa i sommar:




Jag tycker båda tröjorna är snygga, men den andra tilltalar mig mer, så blir nog den. Turnéprogrammet är också ett måste! En tröja & turnéprogram går på ungefär, i dagsläget, 350:-. Ganska överkomligt ändå tycker jag!

YEEEEAH, nu åker hörlurarna på o ni kan ju bara gissa vad jag tänker lyssna på!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0