16 november ♥

Idag är det tre månader sen jag o världens finaste Tobias blev ihop. Jag kommer ihåg hur det hela började, nån gång i januari, då vi, två galna KISS fans började diskutera massor om KISS, konserten 2008 o hur kul det var att vi hade samma åsikter när det gäller världens bästa band. Ju mer vi pratade, desto mer insåg vi hur mycket mer, förutom KISS vi hade gemensamt. Dagar, veckor o månader gick, o sen hände det nåt när jag for iväg till Cypern. Saknaden efter att få prata med varandra blev större o större o en känsla starkare än vänskap uppstod, de där sms:en från Cypern kommer jag aldrig glömma.. Tre dagar efter jag kommit hem, efter ett x antal nattsms vart vi mer än bara vänner. Kan inte förstå att det gått tre månader! Men samtidigt känns det som att vi känt varann mer än elva månader, så bra som vi lärt känna varann. Tre månader har gått, o många fler skall det bli!

It's you and me, forever and ever ♥♥


Kommentarer
Postat av: TOTO

Åh,åh, grattiiiiiis till er :DDD

2010-11-17 @ 14:16:15
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

åhhh, där har vi ett till bevis på hur bra vänner man kan bli bara genom att ha samma intresse och börja prata via internet! Oftast är det ju oxo dom, dom som man inte träffar varje dag i skolan eller på stan som är dom som man verkligen tycker om! Känner igen så mkt i hur er relation har vuxit och åååååhhhhh är så himla himla glaaadd för er!! :DDD ni e bara sötast ever!!! :DDD

2010-11-17 @ 15:42:13
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: Johanna

och såklart, GRATTTIIISSSSS :DDD



o jaa, min blogg är en annan femma xD vet nt vad jag ska skriva, så e det helt enkelt, o sen e det typ bara du som läser x) tragisk historia det där mä min blogg haha

2010-11-17 @ 15:44:14
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0