..And!

.. O så kanske man skulle berätta lite om höstlovet också! Åkte på lördagen innan lovsveckan började till Degerfors o hälsade på Tobbe o hans familj, var jättetrevligt :) Var där till torsdagen, vi hittade på allt möjligt, fika o te var högst på prioriteringslistan faktiskt haha. Åt pizza med kebab o pommes frites på också, låter inte så värst gott kanske men det är typ som kebabpizza, testa vetja! :D Vi åkte tillsammans hem till mig på torsdagen för att åka till Etuna på fredagen o sen chilla till söndagen då Tobbe åkte hem till sig igen. Höstlovet ägde stort må jag säga, det bästa höstlovet på flera, flera år. O imorn kommer pulvret hit igen för på lördag ska vi på kryssning till Åland med min familj, ska bli riktigt kul det! :D Kryssningen blir bara över en dag, men det är kul det med! :D Återstoden av den här dagen skall jag skriva klart min filosofi som skall in imorn, men innan det ska jag se gårdagens avsnitt av Grey's på Kanal5 Play, missade nämligen halva avsnittet igår! <- Nödvändigt att veta? Svar nej! :D

Nedan kommer lite mixade bilder från höstlovet :*








Det var bilderna det, den nästsista är no pretty stuf I know, men jag bjuder på den! :D

Ha det! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0