Good times, bad times, you know I've had my share!

Tjolahopp tjolahej! :D

Sitter o varvar ner efter helgens bravader. Den här helgen har varit speciell, då det var den sista helgen på länge jag kom att få tillbringa med mitt pulver, nu kommer vi inte ses igen förrän efter Annandag jul. Men en paus är inte fel heller :) Mötte iaf upp honom på Strängnäs station efter en timmes försening.. SJ är ju totalt värdelösa. Sjuka lokförare my ass. Men efter ett x antal förvirringar så kom han fram. Chillade resten av fredagen o sen for vi på kryssning nästintill hela lördagen, till Åland :) Klev aldrig av båten men det var jättetrevligt iaf! :D Eller, bussresan till o från Kapellskär tog väl längre tid än själva kryssningen men ändå x) Gick bara runt o trivdes, köpte alkohol för första gången på båt också, vuxenpoäng eller hur? ;P Idag, söndag har vi bara chillat, firat Fars  Dag o lite så :) Just nu laddar jag inför morgondagen, det här står på måndagens schema:

- Skriva matteprov (=inställd sovmorgon)
- Engelska
- Spanska
- Tyska
- Idrott, bad står på idrottsschemat!

Missade ju tvåans idrott pga. operationen o allt så ska ta igen det jag missat nu. Jag behöver inte gå på alla lektioner, för vissa moment har jag gjort, men bad tackar man ju inte nej till, är rätt avkopplande att simma några längder i bassängen :)

Här kommer lite bilder från kryssningen:



Mor, far o bror :D



Mitt skrattande pulver, lille Neo med sin blinkande coladrink o en San Fransisco & Whiskey med cola.



Neo lite smått ilsken över att jag inte kastade utkastade bollar från bollhavet tillbaka till honom x)



                                                     ♥



Kommentarer
Postat av: TOTO

Haha, vi är bäst i skolan! NOT.. yes jag höll mitt tal :) Superlycklig över det :))) Haha, niciga bilder ;))

2010-11-14 @ 23:29:14
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0