I need to believe

Angående föregående inlägg.. Det är inget jag förväntar mig att ni ska kommentera, förstå eller överhuvudtaget läsa, jag behövde bara få ur mig det här också. Inga namn är givna, ni vet inte vilka som är involverade (om inte nåra av er av förtroende har fått veta vilka, ni vet vilka ni är som vet). Dessutom så kan det vara bra för de involverade personerna i situationen att få läsa det om de skulle råka gå in här.

However, har haft en rätt så fin söndag trots allt! Chillade mest på förmiddagen, pratade sen en stund med mitt pulver i telefon, alltid lika trevligt! ♥ Våra telefonsamtal brukar till 80% bestå utav pulverdryghet, som bara vi förstår oss på. Alltid lika kul att äga min lilla Tobias :DDDDDD muahaha. Åkte sen iväg till Crille o Inger o åt middag, det var om något trevligt! O lille Neo ville mysa i mitt knä, gullisen! Har haft lite familytime med andra ord, vilket aldrig är fel!
Ska bara sitta framför datorn resten av kvällen o sen lyssna på lite go musik o ta lite kvällsfika. Har studiedag (=inofficiell slappdag) imorn igen o ska inte göra nåt speciellt.

Ha en fortsatt trevlig söndagskväll o var inte för avundsjuka på mig som ligger o sover så gott imorn bitti när ni gör er i ordning för skola/jobb :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0