Me amo lenguas!

Som om ni inte visste det här redan, men ville bara säga ännu en gång att.. HERREMINSKAPARE VAD JAG ÄLSKAR SPRÅK!!! O som om inte alla språkkurser jag läser vore nog, ska jag ännu en gång läsa julevangeliet på spanska i kyrkan på julavslutningen i år. Mihihi, I like very, viel, mucho ja!

O så gillar jag också det faktumet att livet verkligen flyter på bra just nu, bara medvind. Bea loves life more than ever atm :]



Får inte glömma bort 26 september nästa år! European Day of Languages.

.. o kalla mig nörd om ni vill, smutskasta språk, men jag vet att iaf en person till kommer förstå min besatthet av språk o allt vad det innebär!

Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Weei, vad kul att du ska läsa i kyrkan igen! :DD O på spanska, OMFG! Men du är ju nåååågot kunnig så det blir inga problem :)) Hihi, så bra att hon gillar livet väldigt just nu också :]]



Hm, det var synd att den dagen inte var den 28:e september istället ;D



Folk som smutskastar språk är såna som är failade i språk och är avis på att du är bättre! :D O känner jag den där personen? ;)

2010-11-23 @ 19:09:33
Postat av: Johanna

åhhhhh snacka om underbart inlägg :DD blir helt lycklig glad o jaaa GLAD :DD och shiiiiiiiiit vad kul att du ska läsa i kyrkan, o dessutom på spanska, du kommer äga hela kyrkan ;D



2010-11-23 @ 20:02:16
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: TOTO

Hahah, känner mig ganska träffad på den där sista punkten XD haha, men det kanske är meningen... och JAG HAR EN NY BÄSTIS, HAN HETER HENRIC :DD ahahahahah xDDDDDDDDD

2010-11-23 @ 20:07:16
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0