Monday!

Har haft en riktigt skaplig skoldag för att vara måndag: Eget arbete på engelskan, fick lära mig ny grammatik på spanskan (hur mycket grammatik kan det finnas i ett språk egentligen!?), o jag fick felfritt på det mesta, går framåt :) tyskan var kul för en gångs skull o tränade styrketräning på idrotten. OCH, när jag o Teijis var till rektorn för att prata om naturkunskapen som vi ska ta bort (:DDDDDDDD) så frågade rektorn om vårat språkintresse o så o om vi hade lust att vara med på Öppet hus på skolan den 15:e januari för att prata om just det nya språkprogrammet som kommer starta nästa läsår. Klart man tackade ja, allt för att väcka språkintresset ännu mer o göra det ännu starkare, vilket behövs, enligt min mening!

Är rätt nöjd med dagens skolinsatser med andra ord :)

Morgondagen lär nog bli ganska chill tror jag, vilket gillas skarpt! :D Tycker dock det är lite smått deprimerande att det är mörkt när man cyklar till skolan, o oftast mörkt när man cyklar hem. Tur att det inte är så långt kvar till julen då♥



I ♥ this pic, btw.

Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

vad synd att det hade gått så långt att du behövde göra en operation:/ jag frågade eftersom det är många tjejer som säger att dom hellre vill göra en operation än att använda sin korsett, men dom vet nog inte vad dom snackar om:/



Hazal har haft sin i 1 år och 4 månader och julia har haft sin i 5 månader:) Förstår dina klädproblem men det är ju bra att du slipper det nu! kram/ Julia och hazal

2010-11-22 @ 20:12:53
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

ja precis! tack detsamma!:)

2010-11-22 @ 22:11:08
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: TOTO

Hahah, hade missat detta inlägg, fy på mig! :o SPRÅK <33333333

2010-11-23 @ 19:50:28
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0