My room!

Tjobre!

Har spenderat de senaste två timmarna med att fixa i ordning mitt nya skrivbord! Eller, jag o min bror monterade ihop det igår vilket tog lite mycket tid eftersom gubben som gjort ritningen först menade på att vi skulle göra en sak, o sen när vi monterat det så skulle man i nästa steg göra precis tvärtom O.o Men vi lyckades få ihop det till slut o så här blev slutresultatet:



Är riktigt nöjd, o med lådor dessutom, kan inte bli bättre, då jag behöver rum till mina triljoner papper som förut legat slängda i bokhyllan :)



O så har jag ställt min fåtölj intill byrån så den slipper stå mitt i rummet o störa o så har jag satt upp min Londonplansch i 3D som jag köpte i Eskilstuna förra helgen, I loove it! :D



Måste säga att mitt rum är komplett nu, är så himla nöjd med alla möbler o allt, saknar ingenting nu tror jag! Det som kommer stå på mina framtida önskelistor nu är pengar, presentkort o skivor, för det är det jag saknar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0