Remembering ♥

Först av allt så fick jag ett mail från matte lärare nyss att jag blev godkänd på provet jag skrev tidigare idag - är lättad, ännu mer motiverad till nästa prov o suuuuperglad att jag klarade det, jag som ALLTID fått kämpa med matten annars.

MEN det var inte det det här inlägget skulle handla om. Riktar fokus till Freddie Mercury, fd. sångaren i Queen o Eric Carr, en av KISS fd. trummisar som för idag, exakt 19 år sen gick bort i AIDS respektive hjärtcancer. Både Freddie o Eric var fantastiska musiker, som briljerade med sin/a röst/trumspelande. De kommer alltid bli ihågkomna av fansen, bl.a jag, som uppmärksammar dem varje år vid den här tiden. Rest in peace.

Nedan kommer två fina videoklipp med Queen o KISS. Tryck på play o njut ♥





Kommentarer
Postat av: TOTO

Första: Rest in peace

Andra: GRATTIS DIN LILLA MATTENÖÖÖRD :DD hahah, skoja :)

Tredje: Tack ^^ (för att du gillar mina naglar xD hahaha)

Fjärde: Tack, igen. För att jag inte är ensam med mitt Twisterhat xD AHAHAHAH



Hur kommer jag klara mig utan dig efter gymnasiet, seeeeeriöst?! :o

2010-11-24 @ 20:59:24
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0