SACO o framtiden:



Där har ni allt jag fick med mig hem från SACO-mässan igår.. Jag kanske inte behöver nämna att jag har världens träningsvärk i armarna efter att ha gått runt i fyra timmar med två små påsar proppfulla med kataloger o papper från diverse universitet o andra företag som STS, Cultural Care Au Pair o annat? Iaf så prioriterar jag allt som finns på den högra bilden, med kataloger från Stockholms, Uppsalas o Göteborgs universitet. Om jag ska plugga vidare vill jag antingen gå på någon av de universiteten, som har bäst rykte, o som alla har språk o turismprogram, som jag isåfall kommer välja. Den vänstra bilden är allt tjafs som jag fick med mig av bara farten, när folk sträckte fram armarna med fem papper om språkkurser utomlands o dittan o dattan. Det kan läsas sen efter studenten, så man slipper bli sönderstressad av det nu när det är dags att välja vad man vill göra haha.
Mässan var iaf mycket givande, kändes bra att få gå runt o prata med diverse personer från diverse universitet, o att få gå på seminarier. Jag hade rätt lätt att välja bort 70% av allt o alla jag pratade med o såg, eftersom det enda jag kan tänka mig att jobba inom är språk o turismsektorn.

Min plan för framtiden nu är att läsa igenom universitetskatalogerna, stryka under de program jag kan tänka mig att gå, göra högskoleprovet i januari/februari, söka in till Fritidsresors reseledarskola, kolla upp jobb som flygvärdinna o att söka sommarjobb hos Elgiganten i stan, då de stod på mässan igår o tydligen gärna tar emot nybakta studenter :) Vad det sen blir av alla valmöjligheter får vi se :)

Framtiden känns ljus må jag säga, I have a good feeling! :D

Kommentarer
Postat av: julia och hazal- Skoliosbloggen

jaa okej, var en operation nånting du ville ha eller var det "skräcken" för dig haha?:) För vi både är livrädda för att behöva operera oss och kan inte ens tänka oss hur hemskt det skulle vara!



Vad kul att du gillar vår blogg, Verkligen! kram/ julia och hazal!

2010-11-21 @ 14:02:48
URL: http://julhaz.blogg.se/
Postat av: TOTO

Saco <3333

Kanada <3333

Orsa <33

Twister :@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



Det var min kommentar det :)

2010-11-22 @ 18:09:04
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se
Postat av: TOTO

Men alla arga gubbar syns ju inte! :@@@@ :((((((((

2010-11-22 @ 18:09:51
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se
Postat av: TOTO

men skit, nu kom inte ens mina kommentarer -.-

2010-11-22 @ 18:10:29
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se
Postat av: TOTO

det gjorde de visst, sorry för femhundraelva mail xD

2010-11-22 @ 18:11:08
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0