She wants it all, I want nothing!

Halloj!

Jag fick verkligen inte en bra start på dagen.. Vaknade åtta av ett telefonsamtal som kom från vardagsrummet.. O ja, det var inget glädjefullt samtal om jag säger så. Tänker inte gå in mer på det, men morgonen var jobbig iaf!
Hoppas att återstoden av lördagen blir desto roligare! :D Lär nog bli mucho glad när jag får prata med mitt pulver, o sen vid fem ska jag bort på middag, lär bli kul! :) God mat o goda skratt är aldrig fel! Julstämningen hemma lär ju hjälpa också, julmusik lyder i bakgrunden o mamma håller på att sätta upp nya gardiner i mitt rum o min julstjärna är på väg upp i fönstret också :D Kommer bilder på det sen när det är klaaart!



O ja, 48 timmar KISS på Rockklassiker hjälper mig att få upp humöret också! :DDDD Kan aldrig få för mycket Stanley & CO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0