What's on my mind:

Hade en annorlunda studiedag igår än planerat. Pappa väckte mig först vid halv sju för att han skulle åka till sjukhuset på rutinkontroll, lyckades somna om. Sen vaknar jag vid åtta av en barnröst nere i vardagsrummet.. Tror först att jag drömmer så ignorerar det, men sen hör jag "Är inte Bea hemma?" o då förstod jag att det var de käraste Emy o Alma som hade kommit hem till oss :) Deras dagis hade stängt så de var hemma här hela dagen. Vi julpysslade till tusen, vart många fina julkort :D Sen åt vi lunch på Donken, lekte kurragömma (klassiker ;P), lekte ännu lite mer o åt en god middag! Hade en jättemysig dag, även om den var oplanerad :] Dock vaknade jag imorse av att jag hade 39 i feber, vilket kanske inte var/är lika kul. Så fick stanna hemma från skolan idag. Har sovit rätt mycket, o nu sitter jag o skriver lite, behöver få ur mig lite saker. Ska nog ta o sätta upp lite nya musikbilder på min dörr snart, it needs a little update! Imorn bär det av till skolan iaf, för har bara en lektion o dessutom sovmorgon så det ska jag kunna ta mig igenom! :D



Från sommaren 2009, but it never gets too old ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0