Wihi!

Jo förresten.
Igår när jag skulle gå från matsalen kom det en tjej springandes fram till mig o berättade om hennes projektarbete. Som PA syr hon tydligen kläder, o nästa torsdag ska hon arrangera en visning med hennes kläder, o då frågade hon MIG om jag skulle vilja ställa upp som mannekäng, för jag var tydligen jättesöt. Jag blev väldigt paff över att hon frågade mig, men uppskattade det verkligen!! Nu tackade jag nej för visningen är i Nacka, o jag måste ta mig dit o hem själv, o sen äre skola, eller, SACO mässa dagen efter. Men om det varit på en fredag hade jag definitivt tackat ja!

haha vet inte varför jag berättade det där, gav mig väl en liten ego boost eller nåt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0