'Appy days!

Sicken bra dag det har varit! :D Det började lite knackigt dock, med feber o jobbig hosta på morgonen men sen vart det bättre! Var lite segt i början på latin lektionen men sen gav det sig, skrev klart mitt svenska tal på en timme o redovisade det senare under eftermiddagen - gick mycket bättre än vad jag tänkt mig! :D På steg ett spanskan skrev jag prov o tror det gick bra, med tanke på att det de hade prov på lärde jag mig i sexan x) Sen fick jag tillbaka psykologi provet jag skrev för ett tag sen o det gick över förväntan! :D

Sen att jag fick cykla hem i regn både till o från skolan är ju en annan sak..

Är taggad inför imorn!!! Rockmusikal o sen händer lite andra roliga saker också... ♥

Vet inte när jag skriver igen, men nån gång nästa vecka blire iaf!

Ha det bäst sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0