Fact or fiction?

Tjo!

Jag gjorde ett test på Facebook för en stund sen, för att se vilken amerikansk stad som bäst skulle passa mig. And guess what I got? Seattle! Coincidence?! x) För er som levt under en sten medan Grey's Anatomy gått på tv de senaste sex åren så utspelar sig Grey's i just Seattle. Hur som helst så visas ett nytt avsnitt ikväll, can't miss it, som det inbitna Grey's fanet jag är. Dock har det varit mörkt o dystert sen säsong sju började, pga. skottlossningarna o allt, så nu tycker jag det kan börja ljusna igen, tack! Plus att om Cristina lämnar serien kommer den dö fortare än fortast, för serien bygger ju på hennes o Merediths vänskap, egentligen!

Anyway, nu ska jag fortsätta loda som jag gjort sen jag kom hem från skolan, halv tolv i förmiddags xD Ibland har man tuuuur! Måste bara säga det att den här veckan verkligen flyger iväg, är redan torsdag imorn!! O snart äre lov också :DDDDDD


Kommentarer
Postat av: Teija

Så jäääääävla underbart med lov! Svenskan <//////////////3

2010-10-27 @ 16:23:51
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.
Postat av: TOTO

Saknades en ".se" på bloggadressen xD Sorry xD

2010-10-27 @ 16:24:39
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Tjaa, Twilight (böckerna framför allt!!!!!!!!!!!!!!!!!!)-fanet jag e tänker jag på Eclipse när jag hör Seattle xD

2010-10-27 @ 17:15:38
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0