Hemma igen!

Yes, nu var jag tillbaka i Sverige igen, efter en väl spenderad tid i Italien! Jag har ätit pasta, pizza, godaste glassen nånsin, gått tills fötterna blödit o ja.. Bara tagit in hela Rom. Det var lätt värt det, o mycket bilder togs också, de kommer i nästa inlägg.

Jag är positivt överraskad att jag överlevde flygresorna med Ethiopian Airlines, a effing miracle is what it is! Men jag föreslår att de skrotar 757:an vi åkte med o kirrar ett nytt plan, då så fort de startar igång motorerna skakar hela planet o det börjar stinka bensin! Nä, tacka vet jag TUI Fly Nordic, eller hur Johanna? ;D

Nu blire chill resten av kvällen, berättar mer om Rom senare! Ha det!! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHA, TUI fly Nordic <3

2010-10-06 @ 16:31:11
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0