I ♥ my pulver!

Tjaba tjena hallå! :D

Mitt pulver var ju här i helgen o ja.. Vad mer kan man säga än att det var helt underbart? Bara en massa mys, skratt o chillande! Kan inte begära så mycket mer än så faktiskt! Fick lite halvt hets (eller 100% hets kanske? xD) när vi tittade på Idol o Geir höll på att åka ut! Sickoooo! Men han klarade sig som tur var!
På lördag åker jag till Degerfors för att hälsa på honom o se hur han bor o sen åker vi tillbaks hem till mig på torsdagen för att sen gå runt i Stockholm på fredagen! :D Kommer alltså vara med mitt pulver hela höstlovet, me like a looooot!

Måste säga att veckan går fort nu, är redan onsdag imorn! :O O lovet kommer väldigt passande, känns som att många är skoltrötta nu x)

 Bild från i lördags ♥ Fler bilder kommer från lovet sen!

Förresten så vill jag bara klargöra att vi inte säger pulver till varann irl MEN aa här är det sött!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ni e så söta!! :)))))))))) o pulver e bara... sööööttttttttt!!

2010-10-26 @ 20:03:49
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: TOTO

WUNDERBAR :) Haha ;)

SORRY FÖR ATT JAG INTE HAR ORKAT KOMMENTERA! cut cut cut :'(

Min nya blogg btw, check it out, check it out, check it out! ;)

2010-10-26 @ 20:14:55
URL: http://thegirlintheworld.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0