I remember you

Sitter i mitt äckligt ostädade rum o försöker vara social men det går inget bra för inga är inloggade på Facebook! :'D Så lyssnar på musik istället, är gott sällskap det med! Apropå musik så är jag totalt beroende av att lyssna på musik när jag cyklar, speciellt på mornarna så jag hinner vakna till någorlunda. Vet inte hur många gånger jag hade den här på repeat idag när jag satt på biken:



En power/rock ballad är väl inte direkt det första man lyssnar på när man cyklar/tränar men den här funkar nåt enormt bra! :D O videon är inte så fel heller!

Imorn kommer iaf bli en bra dag! Eller, en sån där riktig dröm dag! Har bara en latin lektion imorn bitti, sen cyklar jag hemåt o storstädar mitt rum, sen vid tvåtiden bär det av till Eskilstuna för att möta upp mitt pulver som kommer hit i helgen! Så, det kommer nog bli relativt lite bloggande i helgen men på måndag så! :D

Ha det!

Kommentarer
Postat av: TOTO

Du syntes inte till på latinet idag :o <3

2010-10-22 @ 14:45:49
URL: http://thegirlintheworld.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0