I suck I know, don't need a reminder.

Ber om ursäkt för usel uppdatering. Har ingen förklaring varför faktiskt, o det är väl bra det, vill inte trötta ut er med dem! :D Kanske kan berätta att jag har en hel del inplanerat de sista två veckorna innan höstlovet, under lovet o efter lovet. Sen ska jag på Iron Maiden på Ullevi den första juli också, kom på att jag glömt att skriva det här! :D Det kommer bli awesomeeee! Har inte så mycket värst intressant att berätta, förutom att min förkylning håller på att lägga sig o att jag tycker om mitt pulver :) ♥

Imorn kommer just det, Emy o Alma hit o ska förgylla min dag. Ska bli kul, har inte träffat dem på ett tag så!

Tråkigt inlägg? Svar: Ja. Ha dock en fortsatt trevlig fredagskväll, ska se om det kan bli lite fotande imorn! :D

:*



Här har ni mitt sista skolfoto förresten! Vad tycks? :D För stooort smile kanske? :'D

Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Yeey, förkylningen är snart borta!!! :DDDD Hihi, jag tycker om dig också :]] <3

2010-10-16 @ 10:07:01
Postat av: Johanna

älskar bilden!!!!!!!!!!! :DDDD Helt underbart söt o glad, o nej, man kan aldrig le för mkt! ;)

2010-10-16 @ 11:57:22
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0