Laugh and a half.

haha jag o Tobbe sms:ade igår, o jag kom på den roliga idén att vi inte skulle prata på nåt sätt, på 24 timmar, för att se hur mycket vi skulle sakna varann. Tror ni inte pulvret skickar en bloggkommentar 08.nånting52 imorse eller? hahah! En riktig pulverloser är vad han är♥ Kommer sitta o fnittra ihjäl mig över det hela dagen nu :))))

Iaf, tackar för två kommentarers feedback om vad jag kan skriva om. Ni tycker alltså att jag ska skriva som jag gör nu, dela med mig av mina tankar o åsikter om allt o ingenting? Det skall bli! Kommer säkerligen komma ett till inlägg lite senare för har världens mest ovärda lektioner idag: nk imorse, ingen filosofi då det är textdiskussion (jag ska ha min nästa vecka) & 40 minuters nk som sista lektion. Från o med nu kommer jag ogilla onsdagar ääääännu mer :D Eller, till o med hata faktiskt :)

Nu tycker jag TOTO kan bli klar med sin filosofi så vi kan gå o äta fisk med cornflakestäcke :DDDDD

haha, hörs.

Kommentarer
Postat av: anna

skriv om politik och om vad du vill göra i framtiden!

2010-10-20 @ 19:23:24
Postat av: Johanna

haha ironiskt att vi oxo hade fiskgratäng i skolan, fast vår va oätlig... :(

2010-10-20 @ 20:17:13
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0