Blogg aktivitet på hög nivå!

Rubriken säger allt, här får ni en tråkig lista! :D

Var är du nu?
Hemma.


Lakrits eller choklad?
Choklad!



Barndomsidol?
Oj haha.. Bamse kanske?


Vilken tid gick du upp idag?
Halv sju -.-



Vad ska du göra i helgen?
Umgås med mitt pulver! ♥

Hur brukar du ta dig fram?
Oftast med cykel eller till fots!


När kräktes du senast?
I somras.


Din favoritlåt just nu?
http://www.youtube.com/watch?v=XcP-mQdxAr8 ♥


Var fick du dina senaste pengar ifrån?
Pappa xD


Har du sovit i din egen säng inatt?
Japp!


Det roligaste i ditt liv på länge?
Idag.. hahah!!


Vad är Gud?
Nåt påhittat som man är tvungen att läsa om när man läser religionskunskap.


Senaste alkoholintag?
Bacardin i Rom!


Vad tycker du om sex före äktenskapet?
haha orka bry sig. Alla har egen bestämmanderätt, gör vad ni vill för FAN!


Har du haft mörkt hår?
Nä, inte jättemörkt.


Vad har du för färg på väggarna i ditt sovrum?
Rosa, tyvärr.. ><


Det starkaste du druckit?
Öh.. Typ vin antar jag? haha har inte smakat så mycket alkohol! 


Vad såg du senast på tv?
Lyxfällan haha


Vad ska du göra idag?
Dagen är snart slut, ska titta på Grey's ikväll sen!


Har du bott i något annat land?
Nej, men det kommer nog kanske snart! :D


Är du morgonpigg?
Bara om jag går upp direkt efter jag blivit väckt, annars somnar jag om x)


Vad är du beroende av?
Te!!


Vem snackade du med senast?
Mitt pulver :D ♥


Tycker du att det är jobbigt att ringa någon du inte känner?
Nä, är väl annorlunda om man känner den man ringer? Eller? haha random frågor -.-


Vad luktar gott?
Nytvättat hår! .. o MAT!


Har du borstat tänderna idag?
aa


Tycker du om broccoli?
Ja faktiskt :D


Vad är du snabb på?
Att springa muaha!


Kommentarer
Postat av: Johanna

åhhh jaaa förhoppningsvis bor vi snaaart utomlands!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD (ojojojojojojoj vad den gubben blev fetis hehe)

2010-10-20 @ 20:19:20
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: Tobias Nietula

Weei!! :DDD Älskar såna här listor jöö!! Den här snor jag från dig imorrn! :)))



Längtar efter helgen :** <3

2010-10-20 @ 20:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0