Meanwhile..

Jag hade en jättehärlig dag igår, med Emy o Alma o med mitt sötpulver över telefon ♥ Jag o sötnötarna filmade igår när vi dansade loss till High School Musical (Hatälskar verkligen det :'DDD) så tänkte lägga upp nåt klipp här sen! Medans videoklippen långsamt men säkert överförs till YouTube får ni en tråkig lista att underhålla er med:

Tre namn du går under
1.
Beatrice

2. Bea
3. Stanley

Tre saker som skrämmer dig
1.
Getingar, spindlar

2. Efterlyst, programmet alltså, tror nån kommer mörda mig så fort jag tittat på det :(
3. Döden

Tre saker du har på dig just nu
1. Svart, mysig långkofta :DD
2. Sockor!
3. Klocka

Tre av dina känslor just nu
1.
Hunger xD

2. Kärlek ♥♥♥
3. Längtan

Tre sanningar om dig
1.
Jag är besatt av te, om jag inte får den dagliga dos jag behöver blir jag galen!
2. Jag är ödmjuk o vill helst inte tycka illa om någon.
3. Jag kan stå i duschen en tre kvart bara för att få sjunga min favoritlåt för tillfället om o om igen.. :D

Tre av dina intressen
1.
Musik.

2. Umgås med de jag tycker allra bäst om ♥
3. Resa

Tre saker du verkligen vill ha
1.
Pengar till ny(gammal) musik!!

2. KISS tillbaka hit!
3. Studenten!!!

Tre saker du sparar pengar till
1.
Meet & greet biljett till KISS haha

2. Kläder
3. Musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0