Ont, det gör ONT!

Jag kan inte beskriva tillräckligt hur ont det gör att se klippet här nedan. Har aldrig diggat idén med att Erik ersatt Kenny som sångare, men ett bättre jobb trodde jag ändå han skulle göra! Här fullkomligt slaktar han låtarna, med sin skrikiga röst! Han som sjöng bra förut!?? Åååh så tragiskt det här är! H.E.A.T som band är ju riktigt bra, de är kanonduktiga musiker men hallå!? Om det ska hålla så får du fan skärpa dig Erik Fjompvall!




Det är så här det ska låta!:



Hoppas på bättre tider för H.E.A.T!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ush.... Bea, du har inte glömt att han e fiiiin?! hahaha enligt mig e han hur som helst en jättejättefin kille :p



o seeen iom att du lagt upp massa bilder mä BV så e de första jag tänker på när jag ser rubriken till inlägget: EUROVISIONMEDLEYET!!!!! :DDDDD

2010-10-27 @ 20:03:27
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: Direktör Svensson

Då vet du exakt hur jag känner mig när Tommy spelar i KISS då... =)

2010-10-28 @ 20:47:31
URL: http://sinless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0