Svart.

Hellu!

Har varit en rätt så seg idag, o inte blir den bättre av tjat från mamma o äckligt höstväder -.- Peppar ihjäl mig just nu för att bli på bra humör men det går tyvärr inte så bra.. Var iaf ledig från skolan idag för att följa med pappa till ögonkliniken i Eskilstuna, då han genomgick en gråstarr operation för tre veckor sen. Resultatet var någorlunda bra, men tydligen så sitter det en hinna ivägen vilket gör att hans syn inte är den ultimata. O vad fick han som svar då, JO: "Tyvärr kan vi inte utföra det ingreppet här, utan isåfall får vi skicka dig till Örebro." Nä men se på FAN! Det har ju inte alls hänt förut! Blir så himla irriterad.. Själv gick jag med min fittskolios i Etuna i elva år för att röntga mig o undersökas cirkus tio gånger per år. Sen när min fd. ortoped kommer i insikt med att det såg ganska illa ut för mig så skickade hon mig till Akademiska i Uppsala, så de fick åtgärda allt. Typiskt fucking Mälarsjukhuset att göra såhär, Sveriges sämsta jävla sjukhus. Men men, det ska nog allt fixa sig det här, men tycker ändå det är dålig stil, o det får mig på så fittigt dåligt humör! O som om inte det vore nog kommer man hem, o ser att mamma (med visserligen goda avsikter) dammsugit mitt rum o har flyttat om alla mina möbler som hon alltid gör! FÖRIHELVETE låt mina grejer vara! Åååååh är på sååå dåligt humör just nu x))))

Ska iaf fortsätta peppa mig själv med en massa power/rockballader, lär nog hjälpa lite grann iaf :)

(Lovar att vara mer positiv imorn, jag måste också få leva ut min ilska ibland..)


Kommentarer
Postat av: Johanna

men vafaan :o ens lönt att ha nåt sjukhus hos er?! xD om dom ändå bara skickar iväg alla!



du e ju sällan deppig så klaga hur mkt du vill!!



sv: haha japp, EN har jag iaf ;)haha "vilken e det.." tyckte om de uttrycket :p De e Stefan som e ute på nya äventyr i Egypten!



<3

2010-10-19 @ 17:36:34
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha men det lät så kul x) Näpp, som rajraj, vet nt riktigt vad han sysslar med mer än att han kör helt nya shower :DD



Men ååhhhrrr...... -.- kan man bli liite galen?!?! fyfasen vad ni måste flänga hit o dit, dåligt, dom borde fixa det!!



hahahaha ohja, jag e fortfarande väldigt förundrad över hur jag lyckas x)

2010-10-19 @ 17:46:52
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha jaaa men visst blir man?! :O :DD



Med ryggen eller? jamen deeet var ju oxo kul... tycker synd om er asså! det ska ju nt vara så att man behöver åka långa vägar för att bara kolla lite smågrejjer!



haha jaa, DET har jag iaf väldans tur med!! Alltid något :DDD Och jaaa, som sagt, hälsningar, bilder, vykort och filmer kommer i massupplaga!!!!!!!!!

2010-10-19 @ 17:52:39
URL: http://illbeme.blogg.se/
Postat av: Johanna

HAHAHAH aaooo, vet som sagt nt riktigt hur de där går till (tror knappt han sj har superbra koll på det ännu xD) men med coco arbetar han iaf ;)) o de e ju nån av reseledarna/bamsemammorna :D sen resten vet jag nt, hoppas för hans skull att han nt behöver arbeta alldeles för mkt med dom... x)



men lönt?! xD haha jojooo, klart! MEN det kunde oxo varit mkt bättre!



:DDD

2010-10-19 @ 18:02:37
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0