Vad gör man när man har tråkigt/har hål i skolan: B-I-B-L-I-O-T-E-K

Sitter just nu i biblan i skolan o skriver på min engelska analys, går rätt så bra! Min spanska börjar inte förrän 12.05 så aa, fördriver tiden med lite skolarbete i skolan, vilket även fast det borde vara så, inte händer så ofta x) Ser inte fram emot spanskan, tycker verkligen inte om läraren längre, hon är bra på att lära ut visst, men ett leende på läpparna vore inte så dumt kanske!? Tyskan är väl okej.. haha får peppa mig igen känns det som! :D Imorn förblir jag iaf ledig då jag ska med pappa till sjukhuset, han ska operera om sitt öga, igen. Men det ska nog gå bra!

Skrev förresten ett prov i engelska C på första lektionen, typ inga hade förberett sig så man hörde lite nervösa skratt då o då under provskrivningen.. x) Men jag improviserade allt, som jag nästan alltid gör på prov så. Det har gått bra förut, o jag improviserar alltid i engelska, då jag aldrig pluggar till nåt i engelska.. Men vi får se hur det gick!
Shit vad mycket skola det vart i det här inlägget då haha! Jag vill verkligen att den här skolveckan ska gå FORT, för vill att det ska bli helg så jag kan få träffa mitt pulver igen.. Den kommande helgen kommer bli bäst ♥♥♥

Men nu ska jag nog återgå till analysskrivandet så det blir klart nån gång! :D

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Johanna

oj, nästan liiiiiite läskigt sammanträffande att vi båda e lediga idag pga något sånt :o hoppas de går bra iaf!!! <3

2010-10-19 @ 13:32:08
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0