Wihihi!

Kan ju iofs skriva att jag blivit så förkyld så jag skulle kunna hoppa från Strängnäsbron. haha nejdå men jobbigt är det iaf ._. Men jag muntrar upp mig själv o er andra med bilder på mig o mitt diamantpulver till pojkvän:



Never mind the fact att jag ser ut som en hejkomohjälpmig! :'D

Bilderna togs i söndags :)

Längtar tills höstlovet då vi ses igen ♥

O jag vet att det här inlägget är totalt ointressant för er andra som inte är min pojkvän men det skiter jag fullständigt i! :DDDDDD

Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Men gud så gulligt!!! Du ser inte ut som hejkomohjälpmig! Du ser ut som mitt gulliga sötpulver :))) <3<3<3

2010-10-12 @ 18:05:15
Postat av: Tobias Nietula

O jag längtar ihjäl mig till höstlovet också! Ska bli helt underbart <3

2010-10-12 @ 22:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0