100903

Tjaba tjena hallå!

Sitter hemma o är allmänt sjuk. Inget kul för jag skulle ha filosofi diskussion idag, vilket jag FAKTISKT förberett mig inför. Men det är ju skitsaksamma. Sitter o diskuterar me mig själv om jag borde tolka filosofi eller inte, eller om man kan diskutera något eller om man inte kan det. Eller om det finns en evighet? Eller om tid inte finns alls? haha jag blir sinnesrubbad av det där, I'm gonna stop it right here, right now.

Igår var jag på möte om Rom me alla som ska dit o våra föräldrar. Jättespännande o kul ska det bli, är jättejättetaggad!!! :DDD När lärarna som ska med prata om alla praktiska detaljer insåg man att det inte är långt kvar! 27 september, come fast!

Ikväll kommer sötnötarna hem igen, ska bli jättemysigt! :D O imorn kommer Crille, Inger o Neo o ska fira mig :D Skall bli mycket trevligt! Är spänd på att få se vilka fler presenter jag kommer få. Jag har mina aningar men tänker inte brusa upp mig nåt mer märkvärt över det, för det brukar alltid bli nåt annat ändå. Dessutom ska pappa göra den godaste o enklaste av tårtor: Tårtbotten, sylt, grädde o mandariner. Mandarintårta var min födelsedagstårta i tio år, sen kom smörgåstårtan o tog åt sig äran. Men nu har man ju fyllt 18, så då måste man se tillbaka ;D

Planer för de kommande tre eller fyra timmarna:

- Bli av med febern o yrslandet. OCH knarka te så min hals förblir hes-fri.
- YouTub:a
- Försöka få tillräckligt me energi för att läsa lite i min engelskbok.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ush... kyra på dej!!

Filosofi ääääger!! det enda e att man lätt kan känna sig helt sjuk i huvet x)

2010-09-03 @ 14:28:32
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0