100906

Hejsan!

Snacka om stor respons man fick i det senaste inlägget, två pers har kommit me förslag, mina trognaste läsare: TOTO o Johanna. Så glad att ni fortfarande läser! :D haha. Men okej, ska fortsätta skriva om mina bravader o fler bilder.. Kritiken har tagits emot, skall jobba på det! Lovar!

Nu över till dagen som varit o fortfarande är. måndag, inte min favoriter av dagar direkt. Har visserligen språklektioner hela dagen men ja, det är måndag, o jag är alltid seg på måndagar.. Tänker segt, pratar segt.. haha, märktes speciellt på spanskan o tyskan, svaren kom en två sekunder senare än vad det brukar göra. Fast det skumma är att när jag kom hem började jag prata massor me mamma om allt möjligt, seriöst, käften gick i ett i en två timmar! Så nu har jag gått över till websnacket, så halsen får vila haha. Nu sitter jag o lyssnar Aerosmith o gör läxor, lite sådär i halvfart. Har tyskaläxa som man aldrig ska ta seriöst för om vi får 20 glosor att läsa på får vi ändå använda boken när vi ska använda glosorna till att skriva nånting. Men tanken är ju iaf god ;P

See you! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0