100908 - En vecka som 18 åring!

Tjaba tjena hallå! (Har låten på huvet, minnen fan ♥ .. haha)

Den här dagen har varit så onödig men ändå inte! :D Vill först bara säga att jag verkligen försöker vara happyface men det är lite svårt just nu när jag är så dundersamt kopiöst trött. Men ska försöka hålla humöret uppe! :D IAF så hade vi en tråkig naturkunskaps lektion där vi fick instuderingsfrågor till ett kemiprov vi ska ha veckan vi åker till Rom, typ tredje provet den veckan eller nåt? :D haha so not taggad till den veckan but anyway! Sen skulle vi haft filosofi men då var vår lärare sjuk så vi fick läsläxa.. O eftersom en viss TOTOs buss inte skulle gå på en två timmar gick vi till stan o tjockade oss med en massa godis :DDD Efter en hel del prat om diverse saker xD så var jag på väg hem med cykeln men då skulle såklart pappa kom cyklande från motsatt håll.. Så då hänka jag på honom o handlade, o fixade lite grejer på banken, sen bar det hem! Kom hem vid två, o jag slutade vid tio så jag var alltså på stan fyra timmar o bara lodade.. Lärde mig mycket på det :D haha. Har lodat hemma också i princip, läst lite, chillat o så. Blir väl lite mer lodande innan Idol börjar ikväll, måste se jööö!

Har inga nya bilder på lager än för mina kamerabatterier är de sämsta nånsin.. Ha tålamod, är det jag får ha x)

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Och dududu, nt alls mä ditt inlägg o göra men idol igår, la du oxo märke till två fd. BV trubadurer?! :DDD Jimmy o Fredrik! :D haha snacka om nördig när man känner igen dom utan att ha träffat dom ;D

2010-09-08 @ 20:36:29
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0