100922

Tjoho!

Den här dagen kan nog inte bli mer chill än vad den är, faktiskt. O hur chill är inte det liksom!? :D (Jag försökte vara vitsig där men jag misslyckades totalt, I know x) Skrev bara kemi provet o hade filosofi i skolan. Provet gick riktigt bra faktiskt, även fast det var kemi som jag är totalt värdelös på! Så vi får se vad det blir för betyg sen :) Höll på att frysa ihjäl på filosofin, det är alltid kallt i skolan, hört talas om element eller!? Iofs så fryser jag lika mycket nu, kanske håller på att bli sjuk? Hoppas inte det.. Men oddsen är väl ganska stora för det, har jätteont i halsen också, så har därför världens tjockaste sjal omsvept runt halsen.. Men nu över till filosofin igen! x) Vi fick läsa fyra texter som vi skulle reflektera kring o sen diskutera i vår.. väldigt pratsugna klass! -.- Är inte ens nån idé att man kommer med nåt att diskutera för alla sitter ändå helt apatiska o stirrar ut i tomma intet.. Men det är ju en annan sak :D (PS: Teija, räknade idag också, 85 "va" på en timme).

Ända sen jag kom hem vid halv tolv tiden har jag tittat på TV, ätit äppelpaj o varit allmänt lat :D Hade tänkt fortsätta vara lat resten av dagen också, blir pizza ikväll också! Muuuums :DDD



Vet inte hur många gånger jag lyssnat på den här idag.. Har inget med mitt humör att göra, den är bara så fin. O Steve Lukathers röst är riktigt underskattad (Ja, han är en av de bästa gitarristerna nånsin också).. Älska TOTO♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0