18 and life!!!

Åh schiesse vad det känns konstigt att vara arton! :O Om det nu är nån som råkat missa att jag idag, den första september 2010 fyller arton år! Jag är nu vuxen, kan fatta alla mina beslut helt själv, jag behöver inte be om "målsmans underskrift" längre.. Weei! :D Alltså det känns att man är myndig men samtidigt känns det som vanligt.. Som sagt, känns konstigt haha. Men vänjer mig me tiden! :D

Sitter i skolans bibilotek just nu (som vanligt hah). Egentligen har jag filosofi lektion men den första gruppen sitter o har sin diskussion nu o eftersom jag tillhör den andra gruppen har jag "ledigt". Ska väl ta o försöka läsa lite i min filosofibok nu så jag får nåt vettigt gjort. Sen när den fyra timmar långa håltimmen börjar ska jag o TOTO ner till stan o käka nachotallrik, dagen till ära! :D Mumsmums!

Skriver mer sen!


Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIIIIIISSS!!!! (igen...!)



o nuuuuu får du oxo vuxen armband om du skulle ha all inclusive på ett bv hotell ;)) haha sånt som jag tänker på haha men ja, grattiiiiiiiisss!!!! :DDDDDD <3

2010-09-01 @ 13:37:58
Postat av: TOTO

Aldrig mer på Prinsen, jag vill ha Quacamole! :ooooo "my favorite"



Hur går det med Danskan då? :DDD

2010-09-01 @ 22:26:44
URL: http://thegirlintheworld.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0