Allt var bättre förr.

Klockan är 00.04 o jag sitter uppe, vid datorn dessutom. Jag som alltid brukar lyssna på musik till långt inpå natten men nu är batteriet i min mp3 slut så aa, Spotify is saving me atm!

Jag skulle vilja resa bakåt till det glada 80-talet, då den melodiska rocken o pudelrocken levde sina glansdagar, då hårsprayen nästan raderade ut ozonlagret, då låttexterna ljöd om kärlek o dess fördelar men också dess nackdelar.. FAN TÄNK OM MAN LEVT PÅ 80-TALET. Nä, istället växte man upp på det äckliga 90-talet, då grungen slog igenom o raderade ut den härliga hårdrocken.. Nämn ett enda bra band som kom fram under 90-talet. ETT BAND. Jag kan flera men nu menar jag välkända band som alla känner till. Ja, jag vet vad ni tänker: NIRVANA.

USCH! Jag vill till 80-talet! Tacka vet jag Europe, FM, KISS glansiga 80-talskostymer, Bon Jovi.. O under sena 80-talet: Aerosmiths comeback, Guns N' Roses, Skid Row..

Ingen av er förutom ni som verkligen förstår er på o är insatta i rock musik förstår vad jag menar. O vet ni vad? Jag trodde att den melodiska rocken skulle få nån slags reinkarnation i o med H.E.A.T, men näää då då kommer Mr. Erik "Idol vinnare 2009" Grönwall o ersätter Kenny.

Allt var bättre förr!

GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0