Confession time?

Hej igen. Kanske ska ta o förklara situationen lite närmre haha. Alltså det är inte så illa som det låter MEN jag har verkligen inget flyt just nu.. alls. Det är väl bara i skolan det går någorlunda bra liksom.. Jag hoppas allt lugnar ner sig snart men aa. Är väl bara att le o se glad ut I guess :D

Igår så hade vi iaf tacomiddagen för vi åt ute på fredagen så skippade det. Men det var riktigt mysigt o jag fick dessutom min födelsedagspresent från Tobbe, presentkort på Vero Moda 400 kronor. Mycket bra present! :D Bilder kommer men oavsett hur mycket jag laddar mina batterier så funkar de inte.. Får köpa ny GP eller 4738380 stycken engångsbatterier. I-landsproblem, JAG VET :D

BTW så vill jag åka hit o bara glömma allt för ett litet tag! (Ja, jag vet att jag ska till Rom snart men jag saknar stämningen på BV! ♥)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhhhh........ vill oxo dit!! Håller verkligen med dig, stämnningen på BV, nånting man verkligen saknar just nu!!! <3

2010-09-12 @ 21:42:33
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0