Friday, I'm in love!

ÄNTLIGEN FREDAG! :DDD

Jag blir lika glad varje gång det är fredag haha. O jag är ännu gladare idag för det blir långhelg nu, ledig lördag, söndag & måndag, då det är studiedag. O för första gången i mitt låånga skolliv så kommer faktiskt den här studiedagen bli just en studiedag, då jag nästa vecka har: psykologi o kemi prov, texter att läsa igenom i filosofiboken, tyska o latin läxa. (Förträngde att engelskboken ska vara utläst tills på tisdag också -.-) Apropå latin så hade vi världens jobbigaste lektion idag.. Vi fick lära oss ablativus absolutus. Fråga mig inte ens vad det är.. Man ska avgöra om en mening är är en presens eller particip form o vad det är i meningen som är subjekt o predikat nånting o så blablaBLA! O grejen är att vi idag fick lära oss det på SVENSKA, hur ska det bli sen när man ska skriva det på LATIN? Åååh seriöst. Nej tacka vet jag verbstammar, är roligare o dessutom enklare! :D Förutom ire som är ett oregelbundet verb i alla språk typ. Men det är en annan sak! :D

Men för kvällen blir det inget plugg, inget latin, bara myyyys :D

BTW så är jag oerhört taggad inför sista skolfotot o spexfotot nästa fredag, o att det på måndag bara är en vecka kvar tills det bär av till Rom! :DDDD
Mwahah, catch you jealous bastards later!



Bara för att Pålle är epic o för att det är fredag o för att fredag är kärlek o.. för att Pålle är kärlek!!

Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Sounds sweeeeeeeet!! :DDDDDD



Btw, is there someone who's in love here? ;)

2010-09-17 @ 20:46:36
Postat av: TOTO

Läxor = blä!

Ablativus Absolutus = blä!

Fredagsmys = niiiiice :)

SPEX = YEEEEEAH!

Rom = KÄRLEK!

2010-09-17 @ 20:49:33
URL: http://thegirlintheworld.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0