H-e-j!

Hej! :D
Hi! :D
Hola! :D
Hallo! :D
Moi! :D
Ni hao! :D
Salve! :D
Ciao! :D
Hei! :D
Jassu/Jassas! :D
Bonjour! :D
Crezc! :D
Konichiwa! :D
Haj! :D
Hei! :D
Merava! :D
Prevjet! :D

Det är studiedag idag o jag är på ett glatt humör! Det kanske märks? hahah. Det var dagens språklektion det ;D

Har inte åstadkommit så mycket idag, har kollat TV, lyssnat musik o pluggat psykologi, så provet ska nog gå bra imorn!

Tänkte först inte kommentera valet för aa, känns så onödigt MEN jag kan säga så här att Sverige kommer få det ett helvete de närmsta fyra åren, om nu inte Moderaterna lyckas övertala Miljöpartisterna att joina dem istället, så de blir en majoritetsregering. SD is the fucking ugliest shit EVER!

Kommentarer
Postat av: TOTO

jag bara älskar sd, de skickar ju ut mig :o jävla sopor! cp sd! :o

2010-09-20 @ 22:30:12
URL: http://thegirlintheworld.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0