I'm off to Rome!

Jaha, då var man färdigpackad!... Eller inte xD haha, jag hatar att packa, har visserligen tagit fram allting som ska med men det ligger i en stor hög mitt på sängen. Om jag känner mig själv rätt kommer jag slänga in allt i väskan en timme innan det bär av till Arlanda. Men det funkar ju det med! :D

Ska villigt erkänna att de jobbiga minnena från Cypern i somras gjorde sig påminda nu på förmiddagen.. Så är därför jag är lite halvt om halvt taggad att åka bort nu.. Men det kommer ju bli kul som fan, ska till ROM o ITALIEN, jag o TOTO kommer ju äga sönder Rom de fem dagarna vi ska vara borta!! Lovar att fota o filma en massa! Nu ska jag tagga ihjäl mig de sista timmarna här hemma :DDDDDD

Ha det bäst så länge, hörs på lördag när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ush.... men allt kommer gå(gick) bra o du kommer ha det (hade det) BÄST!!!! :DDDD NUU väntar jag spänt på bilder!!!! :DD

2010-09-30 @ 22:13:04
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0