STUDENTMÖSSA!!!

Yes!

Vet att jag knappt bloggar längre men vill inte förstöra stämningen med att påpeka det varje gång så därför struntar jag i det.. från och med nästa inlägg.. Typ :D mwahah.
Det känns som att jag knappt har nån fritid. Det är liksom skola, komma hem och däcka på sängen, plugg, äta, sova. Men vad spelar det för roll när jag igår var på mössprovning!!?!?!? :DDDDDD När jag såg alla mössor vart jag helt i extas o mössan är beställd, dessutom! Jag ska göra några ändringar på den innan jag skickar in den slutliga beställningen, o då kommer den se ut så här:



Framsidan - mitt namn o program. Guldstrimma o krokard i mitten. Läderskärm så man slipper få alla studentfoton förstörda av fotoblixtar ;D



Södermanlands landskapsvapen på mösskullen.



Valde Sveriges flagga som foder. Något som tillkommer automatiskt när man beställer modellen "Brilliant" som jag beställt är en liten plastficka i fodret där man kan förvara sitt ID-kort o hakrem som man kan använda så inte mössan åker av när man sen hoppar o skuttar runt på flaket. Plastfickan o hakremmen kommer jag ta bort när jag får mössan för vill inte klassas som fjortisssss :D



O slutligen så ska det på baksidan stå "Thomasgymnasiet" vilket inte fick plats på bilden men ni hajar!

Jag kan fortfarande inte förstå att jag i april får min mössa, att det är mösspåtagning i maj o att jag den tredje juni tar studenten!!! Scheisse så sjukt! :OOOO
But, let's get back to reality Bea.. There's a lot to be done till then. But I'll continue being a dreamer anyway :DDDD

Hörs! :D

Kommentarer
Postat av: TOTO

ÄNTLIGEN ÄR DET VÅRAN TUR!

FÖR VI SKA TA STUDENTEN, FÖR VI SKA TA STUDENTER, FÖR VI SKA TA STUDEEEEEEEEEENTEN! FY FAAAAAAN VA VI ÄR BRA!

2010-09-16 @ 14:32:57
URL: http://thegirlintheworld.blog.com
Postat av: Johanna

sjuukt snygg kommer den bli!! :DD

2010-09-16 @ 15:18:47
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0