This is my life,

Jag har inte så mycket att skriva egentligen.. MEN kan sammanfatta mitt liv i fem punkter:

- Jag är världens lyckligaste människa, o anledningen varför kommer ni få reda på inom en mycket snar framtid!
- Johanna Bergman är världens finaste o gulligaste tjej, om ni undra!
- Imorn åker jag till Rom, o nu har jag faktiskt fått lite resfeber!
- Jag längtar tills den åttonde oktober, då det bär iväg till konsert o marknaden dagen efter :DDD
- Det enda negativa jag kan komma med just nu är att jag ogillar detta höstväder nåt enormt!

Skriver imorn innan jag åker till Arlanda, ha en trevlig söndagskväll! :D

Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Jag gillar!! :DDDDD

2010-09-26 @ 20:37:38
Postat av: Johanna

Åhåhåhh..... :') DU e så otroooooooligt underbart bäst Bea!!! <3 Nästa år ska vi träffas o ha det världsbäst!! :DDD <3

2010-09-30 @ 22:11:51
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0