Wonderful weekend!

Yes, tänkte ta tillfället i akt o berätta hur överfin o övernaturligt mysig gårdagen var! Vi hade ett litet "kalas" för mig o det faktum att jag fyllde 18 i onsdags. Sällskapet bestod av jag, mor, far, Tobbe, Crille, Inger, Emy, Alma & Neo! :D Trevligt o glatt litet gäng! Av Crille & co fick jag KISSology 3, grymt passande present till en som jag! Tredje volymen består utav fem DVD:er som spänner sig över nio timmar.. Har tittat på den första idag; grymt bra såklart! :D Men tillbaka till gårdagen. Vi fikade en bra stund hemma hos oss sen ville barnen ha pizza så vi drog ner till stan o åt pizza allihopa, supermysigt! Ni anar inte hur länge sen vi tre syskon me familjer o mor & far satt tillsammans o åt. Det låter klyschigt, men ni förstår ändå inte. Har haft det grymt jobbigt me diverse saker som hänt i min familj de senaste åren, så för mig var det guld värt! ♥ Vi kom hem vid åtta tiden nånting, la barnen bums i säng o så vart det mys framför teven resten av kvällen. OCH jag tänkte lägga ut bilder på mina presenter nån gång snart, jag har bara inte orkat ta fram kameran.. För lite o för enkelt så det blir svårt x)

Idag har jag annars bara chillat, kollat KISSology o lite så. Kollade även upp de läxor o prov jag har framför mig.. Majoriteten ligger inplanerade veckan innan vi ska åka till Rom. Lärare o planering säger jag bara haha ._. O för att göra er ännu lite mer avundsjuka så kan jag meddela att jag har sovmorgon imorn också! M.u.a.h.a.h.a.

PS. I think you're lying. DS.

Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad härlig dagen med firandet låter!! Riktigt familjemys och sådär!! :)))) Och jaaa... om inte BV så KISS, haha det e Bea det! ;) Men det spelar ju ingen roll vad de e man älskar bara det e något lixom :DD



o jaa.. lärare o planering... suuuck men du kommer klara det galant, det vet jag tjejen!!!!

2010-09-06 @ 16:02:32
URL: http://illbeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0