110413

I'm in love!!
Jag var till sömmerskan i förmiddags o provade klänningen o den var just, precis.. perfekt! ♥ Hon hade sytt den precis som jag ville ha den, i jättefint duchesse/silkestyg o den champagneaktiga färgen.. Geez, I love it!! Jag provade den o den satt väldigt bra, är bara nåra finjusteringar som ska göras, o det ska hon fixa idag tills jag ska dit för en andra provning imorn eftermiddag. Min studentklänning kommer inte se ut som nån annans, o det var mitt mål o önskan från första början! :D Boleron till var också fin, i samma tyg som klänningen fast i en vinröd nyans. Den var något för stor dock så den ska hon också justera tills imorn. Iiiiih, snart är kläderna klara också :DD

Annars längtar jag tills fredag då jag ska till min älskling igen! På lördag firar vi åtta månader så det ska mysigt att få vara tillsammans då. På söndag åker vi båda hem till mig för då har pulvret påsklov, så då blir han hemma hela veckan hos mig! Så påsken kommer bli urmysig!

Nu är det snart dags för historia, åååh så lässugen jag är, verkligen!!

Skriver senare, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0