110416

Ja, då var det dags att skriva.. Vet inte riktigt vart jag ska börja men, ja haha, kan väl börja med att säga att gårdagens tågresa vart nåågot längre än planerat. Tåget till Södertälje gick felfritt, men sen började krånglet. Tåget som skulle gå till Hallsberg var försenat med tio minuter, sen när jag satt på tåget frågade jag konduktören för säkerhets skull om tåget stannade till Degerfors, men då fick jag till svar att tåget bara åkte till Hallsberg, o att jag tydligen hade hoppat på fel tåg i Södertälje.. Men det tror jag inte sörni, för det enda tåget som åkte till Hallsberg var det som jag hoppade på!! SJ alltså :'DDD Så jag fick hoppa av i Hallsberg för att ta nästa tåg som gick till Degerfors, men då vart det missförstånd med det, så slutligen fick pulvret mitt hämta upp mig med bil istället.. haha, två o en halv timmas väntan i Hallsberg var inte såå kul, men till slut kom vi iaf hem o åt en efterlängtad middag o sen slockade vi rätt så fort. Imorse vaknade vi halv tio o har precis ätit frukost, o snart bär det av till affären o en liten promenix med hundarna sen kan jag tänka mig :) Kommer bli en mysig dag hursomhelst, då vi firar åtta månader idag också! :] Åtta månader har gått, o många fler månader skall det bli ♥

Skriver förmodligen mer imorn, have a good day all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0