110426

Nämen tja!

Jag o herr Tobias sitter i mitt rum o lyssnar på Electric Boys i väntan på att vår lunch ska anlända. Vi beställde pizza via OnlinePizza.se o det är cirkus 65 minuter kvar tills den beräknas vara i våra händer så det är en jobbig väntan haha. Men det ska vi nog kunna tackla.
Egentligen skulle T åkt hem igår men han kunde stanna en dag till så så vart det :] Dock åker han hem med tåget ikväll, får hoppas på att SJ har en idiotfri dag idag!
O en annan mycket trevlig sak är att jag imorse, närmare bestämt klockan 06.02 blev faster till ännu en liten flicka.. Är så lycklig!! Stort grattis till bror Tobias o Maria, jag hoppas vi kan åka o hälsa på dem idag eller imorn ♥



Ovanstående bild tagen förra veckan får avsluta det här inlägget, au revoir! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0