'Appy days!

It's 'appy, appy, appy, appy days my fellow readers! :DDDD
And here's why:

- Det är VÅR ute, med solsken o värme!
- Min studentklänning är färdigsydd o ska hämtas ut efter påsk!
- Det flyter på av bara den i skolan o jag har ingen större studentpanik (för tillfället haha)
- KISS är inne i studion o spelar in sin nya platta, woohooooo!
- Det är snart LOV!
- Imorn åker jag hem till min älskling!

Yes, är på oerhört glatt humör o taggad inför helgen o nästkommande vecka, ska bli så härligt att bara få vara med pulvret mitt igen ♥
Jag tar mig till Degerfors med tåg, åker från Strängnäs till Södertälje o sen från Södertälje direkt till Degerfors. Nu kan man ju iaf lita någorlunda på att inte majoriteten av tågen är inställda, så det blir tåg den här gången :) Ska nog gå bra, o vi får hoppas på att det härliga vädret håller i sig nu i helgen o även under påskhelgen, vore kalasans det!

Nu blir det att lyssna musik o packa lite, skriver nog imorn kväll hos älsklingen om jag inte fastnar i en tågtunnel :DD <-- ett försök till ett roligt SJ-skämt, vilket aldrig går hem but it was worth a try :DD

haha, hörs!

Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Iiiiiih!! Kom hit nu då! :]]]]

2011-04-15 @ 08:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0