Caution! Update!

Ja, jag vet vad ni tänker: WOW, Uppdatering!! Med stort U! Så gratulerar!

haha, orkar inte skriva så mycket just nu faktiskt, är rätt trött ikväll.. I helgen var det födelsedagsfirande o pluggande, igår var det skola o en härlig måndagströtthet som satt fastetsad i kroppen, o idag har det varit skola, cykling hit o dit o ännu fler jobbansökningar o mycket skrivande på projektarbetet o en del på historian. Båda jobben jag sökte nu ikväll ligger i Strängnäs o jag hoppas verkligen på det ena av dem, för det är ett jobb som skulle passa mig som handen i handsken, med administrativa uppgifter som kan leda till ett ännu bättre jobb, so keep your thumbs crossed, cause I for sure, am! :D

Imorn bär det av till sömmerskan som sagts tidigare, o jag ska försöka att fånga den hittills sydda klänningen på bild, men jag lovar ingenting. Sen äre historia o sen hem o förmodligen plugga o bara ta det lugnt.

Enormt högt underhållningsvärde i det här inlägget, jag vet! :D Lovar att skriva lite fantasirikare imorn när min hjärna tillåter.

Auf Wiederhören!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0