G-g-g-good day

Halloj!

It's been a good day! Fick tillbaka två prov idag, det i medeltidslatin som jag skrev förra fredagen o religions provet som jag skrev förra torsdagen. O jag fick överraskande bra resultat på båda proven så jag är nöjd! :D Sen höll jag svenska tal idag också, vilket gick bra. Man skulle tala om ett föremål/objekt, o jag talade om hunden o dess betydelse för människan o även lite historiskt om hunden o hur den började följa oss människor. Jag hade också med mig ett föremål föreställande en hund, mer specifikt en Newfoundlandshund som är min familj så kär, så underbart fina hundar.. Jag vet att jag nämnt det tidigare, men det finns inte finare hundar! Det finns många fina hundraser men Newfoundländaren är oslagbar.. Titt på den bara!

 

Jag bara längtar till den dagen jag kan skaffa mig en egen..

Iaf så uppskattades talet o jag måste få säga att det är riktigt utvecklande att hålla tal o få utveckla sin talförmåga, är en av få i saker i svenska som jag faktiskt tycker om!

Imorn har jag religion o latin o sen slutar jag 13.40 o ska förmodligen iväg på fika/middag lite senare mot kvällen, får se hur det blir! Annars blir det bara en chillhelg med lite plugg o även födelsedagsfirande en stund på lördagen..

NU blir det fortsatt chill med musik, Mustasch är nummer ett just nu faktiskt, o om ni har tid, lust o pengar så får ni gärna köpa lite Mustasch plattor åt mig, jag skickar faktura! :D

haha, ha't bra!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh vad kul med proven :DD



Och jaa, den hunden e bara fööör söt!!! :D

2011-04-07 @ 19:43:23
Postat av: Libanmerete

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2012-08-07 @ 11:46:06
URL: http://libanmerete.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0