Good good day, being Friday!

Tjolahopp tjolahej, good good day!

För en good day har det varit o är! :D
Vaknade vid halv tio, gick ner o gjorde i ordning en god frukost o satte mig i fåtöljen o följde giftermålsspektaklet i London. Jag har aldrig varit speciellt intresserad av bröllop o sånt förut, men det var så fint o vackert o ja ni vet, allt det där. Även om jag som svensk, såklart tyckte att Kronprinsessans bröllop var finare. Så vem vet, jag, Bea, kanske gifter mig någon gång i framtiden. Det är iaf inte otänkbart för mig längre.

Jag orkade inte titta på resten av eskorten från kyrkan, så då satte jag i adaptern till datorn o satte mig på framsidan o skrevskrevskrev tills fingrarna (nästan) blödde på mitt PA. Det går verkligen ö-ö-ö-överbra med det nu, snart har jag bara slutsatsen o slutkommentaren klar, sen är den redo att lämnas in. En sammanställning av loggboken antar jag att min handledare också vill ha in, men det tar inte nån större tid att fixa. Jag sitter fortfarande ute med datorn framför mig o tänkte snart ta fram lite fika o fortsätta njuta av det dunderfina vädret! :D

För övrigt är det Valborg imorn, o jag hade tänkt tillhöra den trogna lilla skaran av folk som inte tänker rusa till Systemet o dricka sig redlösa o packade vid majbrasan :DDD Jag tror att det blir en trevlig liten tripp på stan med mor o far, sen en god middag o förhoppningsvis få träffa lilla bebisen, om hon får komma hem över helgen. Då hon är född för tidigt vill inte barnmorskorna släppa henne än, men jag hoppas på det, vill träffa henne ju :]]]]

För övrigt II så kan ni förvänta er ett efterföljande bildbombat inlägg, med bilder från påsklovet :*

Smell you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0