Parler francais

Det blev ingen middag ikväll för mamma kände sig dålig o fick gå hem tidigare från jobbet så därför blir det ännu en soft hemmakväll! Tackar inte nej till det, är alltid skönt o mysigt med lite godis, tokiga föräldrar o Så ska det låta :)

Jag mottog också för en stund sen ett telefonsamtal från min sömmerska om att det nu är dags för första provningen av studentklänningen! :DDD Är grymt förväntansfull, nu börjar alla studentprylar att ta sig!! Plakatet är för övrigt också beställt o det ska komma om en eller två veckor. O jag ska iväg på provning på onsdag förmiddag, ska bli riktigt nice, kan tänka mig att den är superfin redan nu, wihihihi! :D

Nu skall jag återgå till fredagsmyset, au revoir! Gah, om jag ändå kunde franska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0