Happy 60th

Halloj på er!

Igår kväll åkte pulvret mitt hem med tåget o det var något sorgligt.. När man varit tillsammans i en o en halv vecka är det rätt svårt att släppa taget.. Men nu får det gå ett tag tills vi ses igen, förhoppningsvis hinner vi (jag) klämma in någon helg innan studenten, men just nu känns det rätt hopplöst när allt ska göras klart..! Idag har all tid o energi lagts på skrivandet av projektarbetet, o ljuset i tunneln blir ljusare o ljusare, o tack o lov för det! Idag har jag hunnit skriva femton handskrivna blad med fakta, o nu har jag bara fem somewhat sidor kvar att läsa i boken jag använder som källmaterial, sen blire 100% renskrivning. Min känsla säger mig att arbetet kommer bli både informativt, roligt o lärorikt att läsa, o det skulle väl ingen tacka nej till!? :D Plus att engelska är ett av de mest intressanta ämnesområdena man kan skriva om, woopidoop! :D
hehe, men nu blir det att försöka orka skriva in allt handskrivet på datorn, sen blir det att koppla av från det resten av kvällen, det är ju faktiskt lov hörenini!

Annars fyller ju faktiskt Ace allas vår Spaceman Frehley 60 hela år idag, så grattis till honom! Han har spelat o skrivit några härliga riff o solon, är riktigt svårt att utse ett bästa solo, men hans solo i Love Gun är absolut ett av de bästa enligt mig, lyssna o njut:



En liten bild får ni också!


Kommentarer
Postat av: Tobias Nietula

Usch ja, det var inget kul alls att åka hem igår.. När vi hade varit tillsammans i nästan två veckor så är det ju naturligtvis svårare att bara släppa taget.. Men ett riktigt fint o underbart lov fick vi tillsammans <3



O grattis Spaceman! :DD

2011-04-27 @ 19:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0