110822

Bättre sent än aldrig heter det ja! :D

Jag har hunnit med en hel del de senaste dagarna vilket gjort att bloggaktiviteten fått stryka på foten, igen. Men nu tänkte jag vara tillräckligt aktiv tills på fredag då jag åker till värmen o Cypern!
I torsdags åkte jag, darl o hans mamma hemåt mot Strängnäs då vi skulle fira pappas födelsedag på lördagen. Det blev en riktigt lyckad helg med undantag för gammalt groll som tydligen aldrig blir gammalt, men det får de två stå för, namn förblir osagda :D O igår åkte de hemåt, o det var lika svårt som vanligt att säga hejdå, då det nu gäller ett par veckor framåt.. Men det skall gå det med! :)
O jag kan ju inte direkt påstå att resfebern minskar med vädret som just nu råder.. Molnigt, regnigt o kallt.. Så att ligga o glassa i en solstol med en bra bok i 35 graders värme ska nog gå! :D

Men nu blir det blogg för hela slanten, håll utkik under dagen!

                                                                  





O ovan; ettårspresenten jag fick av min älskling ♥ Underbart fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0