110825

Ja ni, nu är det inte långt kvar tills det bär av mot varmare breddgrader! Klockan 03.00 bär det av till Arlanda, o 06.45 går planet. Allt är färdigpackat o klart o resfebern ligger på en stabil nivå, nu återstår det bara att vänta! :)

O tills dess tänkte jag släppa ytterligare en liten bildbomb med bilder från pappas födelsedagsmiddag förra lördagen :) Enjoy!



Översöta Ebba ♥



Fina fina Annica! :))



Mitt hjärta ♥





Jag o Ebba hade en liten tävling om vem som kunde göra den snyggaste grimasen. Vem vann? You decide xD
Ebba vs..



..Bea hahah!



Söta lilla Johanna! :)



Storasyster o lillasyster :)





Kan man bli mer sötare!? ♥



Jag o Emy ♥



Jepp. We're both equally nuts n' crazy! :D



Resultatet blev en mycket trevlig middag med hela familjen o dessutom med älskling o hans mamma, vilket var ett tag sen, så det var mycket uppskattat! ♥ Nu återstår bara mamsens 60-årsfirande i oktober, hmm haha.
Nej, nu fokuserar vi på semestern först! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0